Inscripcions temporada 2017/18

Comencem aquesta temporada amb ganes renovades de bàsquet i amb reptes interessants pels que lluitar.

Per facilitar aquest inici i evitar carregar-vos de papers que queden oblidats al fons de la motxilla us adjuntem els documents que caldrà portar omplerts abans de l'1 de setembre i que li heu d'entregar al vostre entrenador/a o bé enviar-los via correu a  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . És molt important la celeritat en aquest tràmit per la tramitació de la llicència i per tant de l'assegurança.

  1. Sol·licitud de llicència - amb les dades dels jugadors i signat pels pares i pel propi jugador/a. És important que el jugador o jugadora signi, independentment de la seva edat. La majoria de llicències rebutjades són per aquest motiu.
  2. Certificat mèdic. Document necessari amb nens i nenes des de mini fins a sènior. Els nascuts l'any 2002 i posteriors té una validesa de 2 anys, en nascuts l'any 2001 o anteriors té validesa d'un any.

    Al Prisma Serveis Mèdics Sanitaris es farà un preu especial de 25€ fins el 31/08/2017, a partir d'aquesta data el preu serà de 30€. Ja podeu demanar hora contactant amb el mateix centre mèdic.

  3. Inscripció al club. En funció de la categoria. Baby's-Escola-Premini, Mini, Infantil-Sènior.
  4. DNI i Targeta Sanitària.
  5. Foto de carnet.

També podeu deixar la documentació a la bústia del club, tot i que per facilitar-ne la gestió i l'emmagatzematge de dades us demanem que ho feu preferiblement via email.

Igual que la temporada passada, a les categories Baby, Escola, Premin i Mini no hi ha bonificacions per germans, doncs aquestes són quotes reduïdes. A les categories d’infantil en endavant s’apugen les bonificacions per germans que juguin en aquestes categories, queden per tant exclosos els germans de categories inferiors per computar.

 

Els descomptes són:

1r Germà 20% descompte

2n Germà i següents 25% descompte

 

Tota la documentació la podeu trobar a la carpeta que apareix a la cantonada dreta-alta de la pàgina web o fent click aquí. L'últim dia per realitzar la inscripció és el 31/08/2017.

Organització Temporada 2017/18

Benvolgudes famílies,

El present comunicat és per informar-vos dels horaris dels equips dels vostres fills i filles per la temporada 2017/2018 i les quotes corresponents. Durant la nit d'avui o el matí de demà sortirà publicat i us serà notificat via els canals de comunicació habituals.

Els horaris són provisionals ja que a aquestes alçades d'estiu sempre pot presentar-se algun imprevist, però en cap cas variarà en gran mesura. En el cas del cadet femení fins al mes de setembre no farem la distribució dels equips fins un cop havent realitzat entrenaments conjunts, ja que disposem de 24 jugadores en total. En cas de dubtes particulars, contacteu amb els coordinadors.

Degut a un imprevist d'última hora, esperarem al setembre a fer les reunions d'equips però veiem necessari donar-vos aquesta informació. A mesura que anem tancant els entrenadors els anirem publicant al Twitter oficial del club.

Instruccions prèvies BCAMP CBB

Benvolguts/des,

a falta de pocs dies per l’inici del BCAMP CBB us volem donar unes darreres indicacions a seguir. Com bé sabeu, el campus s’iniciarà a les 10:00 i acabarà a les 17:30. I l’estructura serà la següent:

9:30 a 10:00: Rebuda dels jugadors i jugadores
10:00 a 12:00
: Entrenaments de matí (amb pausa per esmorzar)
12:00 a 13:45: Temps lliure o activitats diverses a la piscina
13:45 a 14:30: Dinar 
14:30 a 15:45: Temps lliure o activitats diverses a la piscina
15:45 a 17:30: Entrenaments de tarda

El campus estarà dirigit per la Clara Paniagua Marvà, jugadora del primer equip femení i entrenadora de la base del club i estarà present en tot moment a l’espai de celebració del campus, per qualsevol dubte o cosa que se’ns vulgui comunicar, dirigiu-vos a ella. Els participants gaudiran d’entrada gratuïta a les piscines municipals durant tot el dia. Per tant si ho desitgen podran allargar la seva estada a les Piscines Municipals un cop finalitzat els campus sobre la responsabilitat dels seus pares/mares/tutors.

Seguidament anotem una llista de coses que s’han de portar:

  • Motxilla
  • Roba i calçat adequat per la pràctica del bàsquet
  • Cantimplora i aigua per hidratar-se, seran dies de molta calor (els entrenadors planificarem espais d’hidratació). Important que s’hi posin el nom
  • Entrepà o fruita per la pausa del matí
  • Roba de piscina
  • Calçat de bany
  • Crema solar
  • Gorra
  • Segona muda de roba interior
  • Estris d’higiene personal (gel de dutxa, raspall i pasta de dents..)
  • Recomanem que portin un llibre de lectura per les estones lliures

No està permès portar:

  • Telèfon mòbil personal (els entrenadors tindran telèfon per si s’han de posar en contacte amb vosaltres)
  • Es recomana no portar diners, però en cas de portar-los la responsabilitat serà del jugador/a.

Aprofitem també per agrair-vos la confiança i desitgem que pugueu gaudir d’una setmana que de ben segur serà genial,

Atentament,

Club Bàsquet Balaguer

 




CLUB BÀSQUET BALAGUER C/ Urgell 100 – poliesportiu – 25600 Balaguer (Lleida)
Telèfon / fax: 973450425 www.cbbalaguer.com / info@cbbalaguer.com
Registre Clubs i Entitats Esportives núm. 6203 / NIF G25230657



Desenvolupat per Nublio